2007/04/05

Nya skinn och GLAD PÅSK


Nu har jag fått hem den senaste laddningen med skinn från beredaren. Det känns alltid som lilla julafton när de kommer. Det är så spännande! Men nu är det ju faktiskt påsk, så Glad Påsk på er alla!
Här kommer lite smakprov på mina nya skinn:






Det här skinnet är ett pälsskinn som är pälsklippt (18mm).
Storlek 94 x 66 cm
Skinnet är tvättbart och kostar 1 100 kr

Det finns för tillfället ett ganska stort lager av dessa skinn.










Här har vi ett svart Ryaskinn som är plädklippt och tvättbart. Plädklippta skinn passar utmärkt som babyskinn.
Det här skinnet är 90 x 63 cm och kostar
1 200 kr.
Det här är det enda svarta Ryaskinn jag har i år!









Vita tvättbara Ryaskinn som är plädklippta (30 mm) har jag ett litet lager av. Dessa är mycket fina babyskinn.
Storleken på detta är 94 x 73 cm och kostar 1 200 kr

















När det gäller mattskinn så har jag vita och gul/bruna Ryaskinn för tillfället. Till jul hoppas jag få hem grå mattskinn av pälsfår.
Kom ihåg att mattskinn inte är tvättbara!

Detta skinn är 104 x 61 cm på skinnsidan och kostar 1 100 kr.





Om det är något skinn ni vill ha fler bilder av, eller bilder på fler skinn av samma sort , så skicka mig ett mail anna@dombacksmark.se så springer jag och fotar och skickar per mail.
Frakt tillkommer på alla priser.

Inga kommentarer: