2012/02/19

Jag har fler bra tips!

Jag har hittat många fler bra tips på hur mycket intressant man kan hitta på Internet om man bara söker. Det är kanske inte alltid man behöver just den sida jag tipsar om, men om den dagen kommer så finns det i alla fall en sida i bakhuvudet att plocka fram. Det är fortfarande snöstorm här så jag har inte så mycket annat att göra än att surfa omkring och leta lite. Om du har startat ett företag och har lite problem med likviditeten kan det vara intressant att hitta en sida om fakturaköp. En sådan sida kan lösa upp problem med att inte få in pengar nog snabbt på en faktura. Det kan ju vara så att du tycker det är kul att spela bingo på nätet och hellre satsar på en trevlig bingokväll istället för att vänta upp till en månad på att få betalt för fakturan. Ett annat trevligt tidsfördriv är också att använda fritiden till att spela poker online. Om man hittar en trevlig pokersida kan man få en härlig kväll med spänning och kanske lite vinster.
Ibland tycker jag det är trevligt att läsa artiklar om allehanda företeelser och då kan man välja att leta i artikelkataloger. Den som har bil vet ju att man ofta måste köpa in reservdelar och tillbehör till bilen och ofta är det mycket billigare att till exempel köpa däck på nätet än i reservdels-butiken på orten. Det kan skilja ganska mycket i pris.

Inga kommentarer: