2007/11/06

Snabbvisit

Här kommer ett snabbt litet inlägg från mig, bara så att ni vet att jag lever.
I helgen var det ju dags för hantverksmarknaden i Nävertjäl och där var jag med mina skinn och övriga produkter. Som vanligt var det mycket folk och mycket trevligt. Det är stimulerande att träffa nya människor och också nyttigt att få knyta kontakter med andra hantverkare. Det gick mycket bra dessutom, så pass bra att jag nog får ägna hela denna vecka till att sy! En del grejer tog slut så nu måste jag sy och stå i för de beställningar jag fick. Det är ju fantastiskt roligt.

Jag har inte hunnit ta fler bilder på valparna. Däremot fick jag en bild av Håkan Hägglund. Han har lyckats fånga Caesar i denna härliga, fartfyllda bild.
För att lugna alla som undrar hur valparna har det kan jag tala om att de mår hur bra som helst. Kelly är en cool mamma som inte hetsar upp sig över mycket. Hon ger dem mat och tvättar dem och med det tycker hon det är bra. Och det är väl så det skall vara. Valparna är hur tjocka som helst och nu när de har fått ögon och försöker sig på att gå, hänger magen i backen. Då blir det lätt vingligt.
Foton kommer så snart jag hinner.
På söndag har jag tänkt att vi skall börja träna igen. Kl 11.00 träffas vi som vanligt. Men tänk på, att nu på vintern kan ju vädret ställa till det. Ring gärna och dubbelchecka om det är osäkert väder. Jag har ingen större lust att stå ute i snöstorm än hur härligt det är med vallning.

Inga kommentarer: