2007/02/19

Rom

Nästa gång jag skriver på bloggen kommer jag troligtvis att ha några bilder med från Rom. Jag skall nämligen åka på semester en vecka! Det känns verkligen skönt. I morse när jag tittade på termometern var det -18 grader ute och i tidningen står det att det är 17 grader varmt i Rom. Tack för det!

Bodil och jag har bestämt att ställa in helgens lördagsträning eftersom jag är bortrest. Vi träffas igen lördagen den 3 mars.


Det kom en bild från Finland.
En av valparna i senaste kullen efter Lisa och Big flyttade till Sari i Finland. Jag döpte honom till Garm, men nu heter han Iiro. Sari och Iiro kommer att hälsa på oss i vår och det skall bli så trevligt att träffa dem bägge igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad trevligt med semester!!! Inte dumt att få se Rom heller... Ha en trevlig resa!!

Anonym sa...

Trevlig resa, njut, ät och drick mycket gott..