2008/02/27

Nu fick vi snö!

I morse fick jag ge mig iväg ut och dela ut tidningen. Det var inte helt kul för det hade kommit ganska mycket snö redan då. Det var väl inget problem att köra egentligen, men det hade fastnat en massa snö på postlådorna och den var jag tvungen att skrapa bort hela tiden. Det sitter en massa lappar på lådorna som säger vilken tidning jag skall lägga i. Det tog så klart extra lång tid.

Det trevliga denna snö förde med sig var i alla fall att det blev så bra i träningshagen. Joakim tittade hit så vi vallade en stund idag. Det är bra att knalla omkring med fåren i hagen och packa ner snön som kommit. Nu kommer det att bli fint till helgen när vi skall träna.

Joakim ville att jag skulle fota lite med hans kamera under tiden. Jisses, vilken skillnad det är att arbeta med en sån kamera. Jag lyckades faktiskt få till några bilder som blev skapliga trots snöandet. Ovan ser ni Jimi som jag fotat. Det är lustigt; jag kan ta 10 bilder på den hunden och han ser lika bra ut på alla kort. Det är nästan svårt att välja bästa bilden. Det är kul med hundar med en sån härlig stil!

Inga kommentarer: