2008/02/01

Nu är det osäkert!

Ja, nu är det inte roligt att vara ute. Det blir nog en "köj-dag" idag. Vilket väder!
Kaj och jag har börjat hugga bort sly och alved efter älvbrinken. Vi håller på att återskapa betesmarker kan man säga. Det är riktigt kul och det blir så fint. Där skall fåren få beta under sommaren och nästa år tänkte vi försöka få dit korna. Då kommer det säkert att bli vackert efter älven igen.
Men, idag tänker jag inte gå dit och jobba. Det stormar och regnar och snöar! Jag undrar hur det går med träningen i morgon. Jag är lite rädd att det kan bli halt igen. Vi får väl se om det blir mer snö av det här när vi närmar oss kvällen. Jag har heller ingen aning om vad det skall bli för väder i morgon, så innan ni far hit för att träna måste ni ringa och höra efter om det är ok!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det roligt att göra fint i hagarna - inredningsarbete, ute! Sedan passar det väl bra med mycket stenålderskost i anslutning :-)

Ha en skön helg, oavsett väder!