2007/03/19

Lillemor har lyckats igen!

Ta mig tusan! Hon lyckades denna gång också, Lillemor. Hon lyckades få till fina kort även om det var mycket dåligt väder. Alla bilder i det här inlägget har Lillemor tagit.
Bilden ovan är så kul tycker jag. Lennart tittar åt ett håll och Molly åt ett annat...men fåren finns rakt fram.


Här fick Lillemor till en fin bild på Molly. Molly är lite svårfotograferad, för det är så svårt att få till bilder där ögonen syns. Det är precis det samma med min Kelly.
Antar att det är för att det är så mörka hundar.





Denna bild på Tarmos Nero blev fin tycker jag...






och denna!





Ok, en bild på mig kan ni ju få. Jag håller på och delar med Yang. Han har faktiskt lärt sig det bra. Han kommer in som ett skott. Och är himla glad när han kommer!



Kent-Åkes Spike ser så himla pigg ut jämt. Han har alltid koll på fåren.





Inga kommentarer: