2007/06/21

Liten tax!

Fick den här bilden av Nina. Det här är TavleFjärdens Carl Philip som i dagligt tal kallas Kim. Kim är den lilla taxvalp Nina hämtade hem från Umetrakten för några veckor sedan.
Han är ju så fruktansvärt söt! Det är det gosigaste jag sett på länge!





Den här fågeln såg Nina och Mischa när de var ute och fiskade. Bilden är lite suddig, men ni som kan något om fåglar har väl inga problem att se vad det är kan jag tänka.
Men jag har ingen aning. Det är så väldigt svårt att hitta dem i boken. Jag vet inte om det är färgerna som ställer till med problem. Det närmaste jag kan komma är Lom eller Dopping.
Därför rådfrågar vi expertisen...





Till sist en förnyad påminnelse om att träningen är inställd idag. Det jag måste orka med idag är att handla och bara det gruvar jag mig för. Men jag måste. Det kan ju vara kul att inmundiga något annat än skorpor och vatten på midsommarafton (t o m spisbrödet är slut)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vilken liten och söt Tax. Krya på dig Anna och så önskar jag er en Glad och Trevlig Midsommar!!