2007/10/10

Mallorca

Nu har jag kommit hem från en underbar semestervecka. Här är en bild på innergården på vårt hotell. Blommor, swimmingpool, god mat, trevligt sällskap (mamma), sol och värme; vad kan man mer begära? Jag blev mycket förtjust i Mallorca. Det var rent och fint och mycket välordnat för oss turister. Många fina strandpromenader att vandra på och trevligt bemötande. Kort sagt är verkligen Mallorca att rekommendera.
Vi gjorde också en utflykt på egen hand och tog bussen till Valldemossa och till den lilla staden Deià uppe i bergen. Jag skall ta och skriva ihop en reseguide om Mallorca också så nu har jag en hel del att stå i. Det fanns verkligen mycket intressant att se på ön och Palma är en mycket vacker stad.Samtidigt som det var så härligt med semester så var det lika härligt att komma hem igen. Det är ju bra att man känner så. Lille Gustav hade jag så klart längtat efter och som tur var kom Mia och han hit idag så jag fick kramas lite. Jag tror jag kramades mycket och busade på väldigt för till slut somnade han stående på knä i mormors soffa. Men, det är lika bra att han vänjer sig redan nu för det kommer att bli mycket bus framöver...

Nu till sist ett stort GRATTIS till Nina och Lot som var så duktiga på SM! De fick 141 poäng och slutade på plats 32. Det är bra gjort det!

Inga kommentarer: