2007/12/12

Vilka underbara bilder!

Nu har min hovfotograf lyckats över förväntan igen! Joakim Forsgren var här med sina hundar Jimi och Peppo och tränade igår. Ja, han tränar med Peppo också och jag tycker det går riktigt bra. Peppo är en blandras vars far är en Border Collie. Det märks för nu börjar Peppo balansera och jobba som en riktig Border.
Joakim var hygglig och tog med sig kameran och så här vackra bilder fick han till. Det gäller att vara snabb på avtryckarknappen och ha en kamera som reagerar direkt har jag förstått. Jag har verkligen haft problem att fota dessa krabater med min kamera.

Nu har valparna blivit så väldigt duktiga att jag kan gå ut med dem ett par gånger om dagen. De springer direkt ut allihop och när de har gjort det de skall springer de till farstukvisten och väntar på att få gå in. Vad är det för konst att ha valpar då!

Yipee!! Så kul man kan ha.

Inga kommentarer: