2007/07/02

Lite om mycket i sommarvärmen!

Först av allt en underbar bild tagen av Joakim på Tarmos Nero och Ninas Lot. Båda två är efter Rina och det syns ju! Titta in på Joakims sida
så ser ni fler fina bilder från när Tarmo och Joakim tränade hos Nina i söndags. Av de rapporter jag fått av Nina verkar det ha gått himla bra för både Nero och Jimi. Kul!

När ni ändå är inne på Joakims bildsida måste ni se hans fågelbilder under rubriken Några fåglar på samma sida. De är lite utöver det vanliga kan jag säga. Fantastiska bilder!
Mina fågelbilder känns lite skruttiga i jämförelse. Men här kommer en i alla fall. När jag var ute vid havet en tidig morgon fann jag denna tjusiga familj.

På tal om fåglar så har expertisen kommit med en kvalificerad gissning vad gäller den fågel Nina fotade. Ni hittar den i ett tidigare inlägg här i bloggen. Man har enats om att det är en smådopping.
Jag fick dessutom i dagarna en rapport från Arnold som meddelar att nu vallar Spot hans kvigor med bravur. Det var verkligen kul att höra. "Keep up the good work" Arnold och Spot! Vi skall se om jag inte skall hinna komma upp igen när det lugnar ner sig lite med höskörd och annat som upptar dagarna just nu.

Inga kommentarer: