2007/08/20

Tomten

Idag for jag och Big in till Bodil. Kelly skall bo hos henne ett tag och det är väldigt gulligt av Bodil tycker jag. Det är inte så trevligt att ha en löptik hos sig, men Bodil tycker det går bra.
Det verkar som att vi närmar oss den rätta dagen, men än var det inte betäckningsdags.

Mia däremot är på sluttampen. Enligt alla beräkningar är det i morgon mitt lilla barnbarn skall komma, så nu är det spännande.

Min son Magnus ville att jag skulle skriva en text om tomtar. Det gjorde jag naturligtvis gärna. Tomtar ligger mig varmt om hjärtat. Hihi! Av den texten gjorde han en site som heter Tomteguiden. Kolla här vad fin den sidan blev: Tomteguide.

En plojgrej, men himla kul!

När jag ändå var inne på den linjen skrev jag lite och la in på min egen hemsida. Det är ju i min ladugård det finns massor av tomtar. Här finns den fördjupade tomteinformationen: Tomte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu vill vi inte höra om tomtar! Hur går det med barnafödandet? Har hon fått än? Och sedan hur går det med parningen?