2007/09/15

Barnvakt

Nu har jag varit barnvakt för första gången. Oj så gosigt! Tomas jobbade idag så jag tog hand om lille Gustav en stund på morgonen för att Mia skulle få en liten sovmorgon. Vi hade så supermysigt Gustav och jag. Först gosade vi en längre stund och sedan blev det en härlig höstpromenad i solen.

Jag kan tänka mig att det kan finnas en och annan som redan nu har tröttnat på att se bilder på mitt lilla underverk till barnbarn. Jag får be er att ha överseende. Det kan vara roligt för alla Gustavs släktingar i andra delar av vårt land att få se lite bilder på honom i min blogg. Dessutom är det ju så att jag inte kan låta bli, för vad kan det finnas i mitt liv just nu som är viktigare att blogga om?

Jag vill passa på att tacka er alla för gratulationerna i min gästbok.

Som tur var så hade Mia vaknat när vi kom tillbaka från promenaden för då var det matdags.
Så här trött och nöjd blir man efter en bastant måltid.

Inga kommentarer: