2007/09/18

Ändrad träningsdag

Eftersom det är agilitytävling på Hundtorpet på lördag ändrar jag träningsdag till söndag. Vi träffas kl 11.00 som vanligt. Har ni tid tycker jag ni skall fara och titta på agilityn. Då får ni se hur enormt snabb Nero är. Det kan ju vara lite kul.
Om någon tycker jag varit lite fåordig ett tag så beror det på att jag haft ganska mycket att stå i. Caesar har jag ju tränat för fullt och det skall bli intressant att se hur han funkar hemma på sina egna får nu. Kaj och jag skall ta Caesar med oss och åka till Peter i Skellefteå i morgon. Det blir trevligt med en liten semesterdag.
Jag har också arbetat en hel del med att snygga upp mina reseguider om Rom och Kreta. Det är jobbigt för mig, kan jag säga. Egentligen vet jag inte riktigt vad jag gör när jag är inne och ändrar i styrdokumenten och Magnus klagar lite över att jag skräpar ner där. Jag glömmer en massa hela och halva figurer överallt. Puh! Man blir så himla trött i huvudet av det. Men nu tror jag det blev ganska bra. Om jag vore smart skulle jag ta och anmäla mig till en kurs. Det är faktiskt en fördel om man har ett hum om vad man gör!
Dessutom smyger jag mig till gosestunder med Gustav så mycket jag kan. Han får ju inte glömma bort mormor!

Inga kommentarer: